måndag, juni 18, 2007

Odd :yeah: o kort


Tjenare!


Har ju lagt upp nån bild på Odd på ett annat ställe, och hade fått kommentarer om att jag hade en fabulous cool lovely fish *instämmer stolt*

Nåväl de har blivit några kort gjorda. Men jag kan inte visa alla än *fnissar* Men här är ett i alla fall.
Bling bling papper, hänglar,brads, magnoliastämpel, jolees sjöstjärnor och primablommor har vi använt på det. Just de K &CO papper är de la med en liten bit
Denna veckan skall de fotas rejält, mig så jag kan börja på min BOM, sen fota Tex, o Odd & Rodd, P, mina blingblinggrejor så jag kan göra klart mitt album och lite annat.
Blir skoj att leka med nya kameran :yeah:
Nä nu skall jag scrappa lite kort
vink
MP



2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Så fint och somrigt ditt kort är. Kan nästan tro att du längtar till sommaren, havet och att få bada.

kram Annika

Annika sa...

Fint sommarkort! Kramis!