lördag, juli 07, 2007

Mördarjakt

Jo men i gå när vi var på hemväg från Fästningen .. oj oj oj vad mördarsniglar vi såg .. fotade dem =)
Fula som stryk o överallt var de mer eller mindre , räknade till 27 stycken på en väldigt kort bit.. usch o fy.



Kollade precis Carinas blogg med pojkarna =) hihi så Odd har lekt gömme med henne med de är bra, han är helt FENomenal på att gömma sig =)

Nope nu skall jag logga ner o påbörja nästa bok, har precis läst ut de 2 senaste av Camilla Läckberg.. Nu blir de Försvinnanden med Jodi Picoult, mamma sa den var helt ok så vi testar la.
Skulle ju köpa spel till mitt rosa nintendo häromdagen men hittad inte de spelet jag vill ha så jag får leta vidare..
Ha det gött
/ MP

1 kommentar:

Ann Parknert sa...

Åh, har du nintendo DS du med? Jag vill åzå ha nya spel, har bara Yoshi´s Island och det är ju kul men blir för svårt efter ett tag och jag tål inte stressen hehe... VIll ha lugnare spel!