tisdag, september 11, 2007

Sollans utmaning 2 + taggad

Tjenar gött folk o annat!

Jo jag har ju faktiskt börjat på Sollans utmaning som skulle vara klar senast kl 22 idag men hann inte få klart den i tid. Var på sjukan i dag o det gick ju sådär...
Men iaf tänkte göra klart kortet i kväll/natt så i morgon lär de la åka upp här.

Blev taggad av en ny bekantskap med , vi hittade varandra via Sollan , Sari heter hon :)

Man skulle berätta vad man har på sig just nu i skrivandes stund.. ok håll i er
* Rosa nattlinne med Nalle Puh
* Rosa hårsnodd i håret
* Rosa trosor med döskallar
* Marinblå dunsockor med stjärnor, fryser ju om fötterna.

Så nu taggar jag er, ni som läser vad har ni på er just nu ?? Hojta till och skriv en kommentar så jag vet om ni hakar på :)))

Odd & Rodd var så gosiga när jag kom hem från sjukan, lille rare Rodd ville minsann kela så han simma runt mitt lillfinger och gosa och gjorde små söta rörelser med den lille munnen, han är ju bara för bedårande :)
Odd jodå nu får jag ju titta på honom och klappa i bland men sablar vad han har varit svårflörtad hihi..
I morgon är det nog dags att fota pojkarna igen tror jag o slänga in bild på dem..
Nu göra klart Sollans kort så hon inte tror jag bangar ju, är så glad att få utmaningar..
Känns som det är läge att testa nya varianter och komma i från de gamle vanliga typ, fast jag inte hållt på såå länge men men..
Nä nu skall jag leta efter nån metaldekoration hihi, BRADS :yeah:
/ MP

2 kommentarer:

Sollan sa...

Nämen nu måste jag allt protestera lite: Du har till kl. 24.00 på dig, vännen. Och det är bara för att få ändan ur, det gör inget om man inte håller tiden exakt.


Japp, länka på du.
Kraam!!

Unknown sa...

hoppas att allt är bra med dig!!! Tänkte på att du vart på sjukan...
kram