måndag, november 12, 2007

Stämpelstafetten

Tjenare!
ok då var de röstat och så här blev mitt bidrag som skulle vara brunt.. ok jag fick färglägga i annan färg med men iaf, brunt svart o vitt var grejen.
Hade först tänkt ha nån amöba eller hängel men de är ju så många andra som använder dem så vi försöker låta bli dem :) Ja de blev ett riktigt lätt kort men det beror på tassarna.
Nu sitter jag med bling bling kortet det är nästa utmaning som skall vara klar i morgon :) har fått till det hyfsat är bara några små finlir kvar jag inte är nöjd med som jag hoppas få till annars blir det blä.

Har börjat lite lätt med utmaningen efter det, färgläggning med annat =) jag hade en del käcka ideér där men alla verkar inte ha min sjuka humor så..
I dag är det sjukan som gäller, inte ättjosan utan ett annat ställe blä, inget vidare men men.. man får bita i hop.
Nu skall jag moffa lite till
/ MP




Nåväl mitt lille kort jag gjorde blev detta



Inga kommentarer: