måndag, juni 23, 2008

hemskt käckt


kort på väg till en kompis :) hämden är ljuv.


11 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, det är så fiiint. Hon kommer att bli jätteglad :)

Tinto sa...

Haha, helt underbart!! :D

Thessilou sa...

Jag tycker ju på riktigt att det är skitsnyggt! :)

Ria:s sa...

Vilket superhäftigt läckert kort.
Nu kan du gå in på min blogg och kolla in min valp..
Tyvärr fick min gamle 14 årige Bichon plockas bort i torsdags..Gissa om jag var och är ledsen.

Anonym sa...

hihihihi.. sicket fint!
man vill liksom klappa den å mata den :D

Unknown sa...

åååh vilken härlig kort!!!!

Camilla sa...

Vilket läckert kort, man blev riktigt glad av att se på det!!

ha det gott!

Kramar

Anonym sa...

Hahahaha, det var det roligaste o häftigaste kort jag sett på länge. Bra gjort!

"Lupinen"

Gunsan sa...

Vicken söööööt!!

Anonym sa...

Love it! hihi

Ann Parknert sa...

Åh det här är ju HELFESTLIGT!! Vet inte vad det är för hämnd som utkrävs men jag skulle lätt vilja få detta kortet! *flin* Kram på dig