tisdag, november 11, 2008

Knoddis

Knodd med sin fina rosa lampa :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjusig :)

Monica sa...

Det måste vara världens finaste lampa som ni har :-) Tänk om jag kunde övertala min sambo om en sådan till vårat med :-) hihihi. Självklart får du länka till min blogg, det blir jag bara glad över. Tänkte lägga till dig på min blogglista också om det är ok? Ska bli spännande o följa dina fiskar (och papperspyssel också såklart hihihi)
På frågan om det är svårt med saltvatten så är svaret: Det tar mycket tid och intresse. Om man bara ger det så är det inte svårt. Men jag ska avar ärlig och medge att det är min sambo som står för de mesta kunskaperna när det gäller uppbyggnad osv. Det ska mätas olika värden hela tiden osv... Men det finns ett jättebra forum med mkt hjälpsamma människor. http://www.saltvattensguiden.se/forumet/
På frågan vad vi ska ha mer så vet vi inte ännu. Just nu håller vi på o spara ihop till mer lampor.
Hoppas ni får en härlig helg och hälsa fiskarna :-)