tisdag, december 16, 2008

Vi håller på

Julklappar som skall moffas klart, fler kort som måste göras.. Min sån där " dessavillajagskickajulkort till och dessamåstejagskickajulkorttill listorna" ser inte likadana ut alls längre. PÅ vill skicka är de la typ 50 på måste typ 15 asg.
Ja ja jag önskar verkligen att jag pallade göra kort till alla och skicka men i år blir det inte så, tyvärr.


Svärfars julklapp skall fixas denna veckan samt svärmors, mammas kalender måste jag göra klart o posta senast torsdag likadant en annan kalender.

Antibiotikakuren är över för denna gång och fingret är typ bra men annars är det en hel del som är mindre bra. Men mycket som är bra, har klappat på min ena julklapp :)
Odd &Knodd skall få Ben &Jerry i julklapp det är Altariel den käcka som döpt nästa yngel
Har vi nått att visa upp tro?

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du måste-listor?
Jag kommer inte att göra ett enda julkort i år. Det känns lite rebelliskt faktiskt. Jag tror att jag gjort mina julkort i minst tio år.

Vi ses!