torsdag, april 01, 2010

Torsdag DT- grejor Pyssloteket

Tjing!
Ett snabb inlägg precis innan jag skall dra iväg o shoppa till hajarna :)
Mammas påskkort med nästan allt material från Pyssloteket, diesen som jag använt kommer in till Pyssloteket inom kort så håll ögonen öppna.

Designark -Ladybug & Friends - Spring has Sprung - Fields of Roses
organzaband
Fjärillen är utstansad med en spellbinders, butterfly
Cardstock, vit + lila
blomma - prima, + ros
pärlnål i organzabandet samt ett litet fjäderdun
några små halvpärlor från Kaiser i ena hörnet
Ovalerna de med mönster - Nellie Snellen och de kommer snart snart snart in på Pyssloteket (jag rådiggar dem)
Lilla ovalen i mitten utstansad med spellbinders oval ( en av de minsta)
Stämpel - min egen Penny Black

Tjing så länge uppdaterar mer när jag anlänt hem igen i eftermiddag :D

Inga kommentarer: