onsdag, november 24, 2010

Lila julkort med Sarah Kay stämpel

Tjing
Dagens julkort är lila :) och liiiiiite råååsa minsann på  bladet :)
Tycker himla mycket om denna stämpeln jag använt här, fick den av Oddisen förra veckan :) snäll haj.

Vi vågar vägra likadana julkort så det så :)
Fast.. jo jag kommer ha samma motiv på flera men inte lika nono inte en chans :)


Stämpeln är en Sarah Kay,
papper inkido
Band, blommor o bröte är sånt man har hemma :)

 kommentarer blir vi himla glada för :)





3 kommentarer:

Mella sa...

Mysigt med ett lila kort. :) Tänk jag som gillar lila aldrig gjort ett lila julkort. Det måste vara för att jag inte har några julstämplar som passar eller så är det bara så att när det kommer till julen är jag rätt så konservativ av mig ;)

Alexandra sa...

Vilken söt stämpel och på något sätt ser det rätt ut med lila på ett julkort! =) Annars är jag nog mer för traditionellt rött ;)

anna sa...

superdupersött!!! :)