onsdag, mars 02, 2011

Turkost och lila kort ...

Haj!
Har lekt med en "gammal stämpel" (texten)
Inga blommor, ingen chalk, ingen spets,  inget råååsa, o inga rivna kanter.. men se ett hjärta och en Martha Stewart stans har jag använt iaf *hahaha*
Stämplade först texten och körde stickles på men de flöt ut helt och jag orkade inte embossa så jag stämplade bara om på nytt.. tja och lite turkos distress i kanterna ;)

Gillar färgerna. Hajarna är ju lite turkosa och Purple Rain är en av de bästa låtarna jag vet.
Pappret med stjärnor är en mönstrat Kaiser från Pyssloteket
Haj Hopp!

Just det måste ju nästan berätta vad som fick mig att välja just denna stämpeln just precis nu, vill ni med garva?
Kolla in hos  Sari här http://sari-sariscards.blogspot.com/2011/03/story.html
Tack för de fnissar fortfarande ;) hihi

Haj Hopp!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ha ha haaaa...Underbar stämpel!! Undra om jag ska ta ett nytt smeknanm??!! Sparkle sari...ha a hahaaa....