söndag, juli 08, 2007

Söndag

Tjenare!

Oh hej vad ideér man har till kort och LO:er.
Har till o med klottrat ner liten del som nog kan bli lite lovande iaf =)
Annars saknar grabbarna, Oddisen & Roddan, men de har de bra
Carina fjäskar nog kanske inte lika mycket med dem som jag gör hihi eller jo de gör hon säkert i smyg hihi.

Morgondagens projekt, förhoppningsvis hitta ett spel " Princesss Peach" till min rosa Nintendo DS, hoppas jag hittar de till ett ok pris, annars får jag beställa de på cdon sen d hade de för typ 449 eller något sånt..
Tja jag kanske skall läsa något om spelet först asg.. Men de är säkert käckt =)
Mario hann jag ju inte leta upp innan vi åkte, så jag har bara Yoshi med mig och nu är de en bana som strula o jag hrm har inte riktigt tålamod eller tja mina skithänder är sega så jag får vänta lite innan jag försöker igen..

Ha det gött
MP

Inga kommentarer: