tisdag, januari 29, 2008

Skapat , pysselträf mm









Hej!


Sorry var ett tag sen jag uppdaterade .. Har haft fullt upp med värk o tjafs.


Nåväl var iaf på en pysselträff på söder i lördags, skitskoj :)


Var via ett forum drog hemifrån vid 9.30 o kom hem vid 22.30 LÅÅÅÅNG dag, haha 3 hela kort blev gjorda :) men oj så skoj de var



Kul att träffa folk o pyssla med och skönt att få något annat att tänka på. Såg en hel del bra att ha saker som jag kommer införskaffa samt önska mig :)

Nåväl ett kort som då skall föreställa tufft, ja jag vet man hade nog inte kunnat gissa på att de är jag som gjort det men se de är det hade en ide om det när jag såg stämpeln. o japp jag diggar det :)
Nu skall jag gosa med mina hajbarn sen sova
Ha det gött






Nope nu skall jag vila lite, sen skall jag fixa lite.


Ha det gött o klottra gärna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snyggt kortet blev. :D

Unknown sa...

wow!! Vilken ballkort det blev!! Hur gick det med "gubbkortet"?? ha detbra vännen!

Anonym sa...

Störtskönt kort! Gillar det mkt!

Carola sa...

Superläckert kort bruden!!
Hur e de med dig nuförtiden??

Kramizar

Åsa / Dolores sa...

Ta med dig korsett-stämpeln nästa gång du kommer hit. Basta! :-)
Kramis
Dolores