onsdag, februari 13, 2008

Utmanad

Jag vart utmanad av SARI att berätta 7 sanningar om mig själv...

här kommer dom...
1. Jag tycker om mina ögon, de är vackra.
2.Jag tycker om att få vara själv en stund då & då.
3.Jag nattar mina fiskbarn varje natt :)
4. Jag AVSKYR folk som utnjyttjar andra, oavsett om det är ekonomiskt,psykiskt..ja, vad som helst...sånt får mig att se rött..och lääänge!!
5.Jag kan vara ganska långsint det beror på lite vad de gäller
6. Jag grubblar och funderar väldigt mycket.
7. Jag är rädd för sprutor och har mer eller mindre ångest varje gång jag går till doktorn.


Ja, det var 7 sanningar om mig denna gång.
Utmanar följande personer:

* CIA
* Nasselina
*KOY
* Cina
*AnnikaE
* Annika B
* Jesse
* Laila
*Karin
* Ninni
* Modeakuten

1 kommentar:

Unknown sa...

he he hee...trevligt med sanningar eller hur?? Ha en trevlig alla hjärtans dag!!!!