lördag, maj 10, 2008

Alien utmanade mig

Tre namn du går under: Mia, MiaPuh, Puh
Tre saker som skrämmer mig: Att något skall hända familjen, djurplågare och cancer
Tre saker som jag har på mig: Rosa dödskallestrumpor, rosa tunika och rosa kjol
Tre sanningar: Jag är för godtrogen, Mina "hajar" betyder väldigt mycket för mig. Ibland har jag svårt att säga ifrån.
Tre saker jag verkligen vill ha: Bättre ekonomi, barn, en chihuauha
Tre söta pysslare jag skickar vidare dessa frågor till: Dolores,Carina (kollomamma), Anna(pyssloteket)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med en utmaning :)

Jag har dedikerat ett inlägg till dig. Kolla min blogg!! :)

Ann Parknert sa...

Fasen va coolt! Utmanad av en alien! *LOL* Det händer inte dagligen! Kraaam

Åsa / Dolores sa...

Oooh, jag älskar utmaningar! :)
Kramis