söndag, december 14, 2008

GODIS presentpåse





I går på Pyssloteket visade Josefin Ekman och visar hur man gör fina presentpåsar ,. det är tjejen som skrivit boken Pyssel de luxe.

Boken kan man köpa på Pyssloteket :)

Jag valde att göra en till lille Peter såklart, han älskar ju bilgodiset så jag försökte mig på att rita en bil som jag sen skar ut med skalpell :)
Allt material till dessa presentförpackningar finns att köpa på Pyssloteket, tja inte godis dårå *fnissar* men annat.
Gjorde även en presentpåse till Texas som skall fyllas först innan jag fotar den :) också en rosa med Skumtomtar som nån redan smakat några av asg.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt den är!!:-)

Sofia sa...

Mums godis både för mage och ögon

Anonym sa...

hej sötsnöret!!
vilken underbart fin påse du gjort!! me like!!

Anonym sa...

hej! hihi nej det var inte så svårt, hittade en fin mall att följa! lite pilligt med alla dekorationer bara! men skojjigt!
allt bra.. men önskar det inte var måndag och jobb igen imorgon!

Camilla sa...

Åhhh vilken fin!! Jasså det är DEN han har ätit upp. Då är det ju bara att fylla på den igen;)

Ha det gott

Och glöm inte : tänk råååååååsa

Kram

Tettiz sa...

*hihi*

Vilken kul idé! Vad fin bilgodispåsen blev - undrar just vad jag skulle kunna hitta på till min gube... ;)

Anonym sa...

den vart superduper juh!!! :) SMAAAAAARRRRIGT också :)

Elina sa...

Vilken rolig idé med bilen!

Anonym sa...

Jättefin påse!! Bilen är ju helt enkelt perfekt! Och rosa bling kan man ju inte få för mycket av!

Minerva sa...

Vilken kul idé!