lördag, juli 04, 2009

Västkusten

Haj haj!

Jag är röd tänk om man haft lite bättre pigment .. sen är jag rödvitrandig med, man ser ränderna så fint bland annat efter mina handledsskydd, jepp

Fotade en del förut, skall försöka få in bilder senare i dag lördag.

Carina och hajarna bloggar det är himla käckt så man har koll på dem :)
Misstänker skarpt att de lär få glo en hel del på sport haha bara inte de är simhopp så, för de kan ju inte vara bra tänk om Odd får för sig att testa..
Nä Tour de France lär de la bli.

Carina har gjort ett så coolt Oddhalsband till mig, skall visa bild när vi anlänt hem igen. =)

Tog inte med några scrapgrejor alls hit, men en del pärlkrafs.
Arkivet i GBG skall besökas nån dag framöver, hoppas de har crackle paint i de 2 färgerna jag behöver.



Ett halsband har visst blivit klart med =)

Idag lördag skall vi väl
* kaja
* fota maneter o krabbor om jag får bestämma :)
* Lära mamma surfa med denna datorn de blir la spännande hiih.
*köpa ett block / skrivbok glömde såklart lägga med ett

Försöker få upp lite bilder senare i dag
Haj hopp!

3 kommentarer:

anna sa...

va e kaja?

Härligt att du har det bra!
Massa kram

Monica sa...

Så härligt att du är i underbara Götet! Hoppas du får härlig shopping på Arkivet då :-) Måste åka dit snart med. Det är bättre när skolan är igång för då är jag nära butiken hela tiden hihihi. Farligt för plånboken men gött för själen :-)

Vad ska du hitta på för skoj här mer då? O himla käckt att du kan hålla koll på fiskarna när du e på semester också :-) Den idéen får man ju ta och stjäla :-) Vi har tänkt på hur låst man blir...
Kram kram!

Anita sa...

Jag är avundsjuk på dig som får vara där nere på västkusten, det finns inget vackrare. Mina favoriter är Lysekil och Hunnebostrand, men Göteborg är toppen det med.
Ha en skön semester!
~Anita