söndag, september 06, 2009

PIF

Jag kunde inte stå emot en pif hos Alien
Så nu får ni chansen hos mig !PIF = Pay It Forward
Hos Alien hittade jag en PIF som jag slängde mig på.
De tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg kommer att få en handgjord gåva av mig.
Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka den i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att ”PIF”:a, genom att lova samma sak på din blogg!Så nu är det bara för de tre första sugna att skriva in samma på sin blogg så bör det rassla in saker från mig inom 365 dagar

3 kommentarer:

Karin PG sa...

PAX FÖRSTEN!!!!

Dvs jag snor första lotten!

Fast- jag har ingen blogg.. men jag PIFar på ATC-sverige och skickar detta vidare på så sätt, om det är okej?!?!?! Annars får du låta chansen gå vidare till någon annan..

Karabara sa...

Hej hej!

Då önskar jag att jag hinner med en liten pif jag med *ler*

Adressen kan jag maila dig om jag lyckas få den.

Karina sa...

Jag är trea!!!! Vill hemskt gärna vara med och piffa.
Kramar Karina