tisdag, mars 30, 2010

allmänt tjöt..

Tjing!
Jodå de var skärmen som bangat ur på datorn, men nu funkar det så käckt så med den nya skärmen :) gött det.
Har inte skapat något på flera dagar om jag nu inte skall räkna 3 par örhängen :) händerna har inte varit nån höjdare om jag uttrycker mig milt. Inget skoj alls har ju fått massa nya leksaker som jag vill använda :)
Sjukan en dag denna veckan, i dag tisdag sen slipper jag dem förhoppningsvis resten av veckan.
Hajarna mår finemang, måste fixa lite flytblad och en slingerväxt  eller nåt till Odd, Ippen använder sin vattenpest som hängmatta så ligger han där så rart och glor på mig :)

Träffade ju sötnosen för ett par dagar sen :)

Nä borde nog lägga mig skall ju vara uppe och fixa om inte ens 6 timmar, sen dra till sjukan..
Haj så länge

Inga kommentarer: