onsdag, april 21, 2010

Grattiskort med ännu ett TIM Holtz papper :)

Tjing!

Jo jag vet jag har inte bloggat varje dag, men de som känner mig vet ju oftast vad de beror på .. ont som f* helt enkelt.
Nåväl i dag fyller en kompis år så här kommer hennes kort.
Mesta av materialet till detta kortet går med att köpa på
Pyssloteket
Är lite osäker på om jag köpt spetsen där men de andra prylarna finns där. Det mönstrade pappret är från mitt favvoblock Tim Holtz -Shabby Vintage
Spetsen på kortet är stansad med min Martha Stewart Stans - Daisy Fan
Fjärillen - utstansad spellbinder dies
Grattis - utstansat med Tim Holtz Alfabetet vintage market sen har jag duttat distress pumic stone på det.
Innuti har jag gjort som en liten ficka odär i lagt en utstansad scallop cirkel - spellbinder dies. Stämpeln Grattiskramar är en Inkidostämpel :)
Alltid trevligt med kommentarer och har ni några frågor hojtat på :)
Nu tänkte jag och hajarna moffa lte med vårt torsdagsprojekt som går att beskåda i Pysslotekets Inspirations Blogg på just torsdag :) spännande va :)
Jag har varit liiite lustig denna veckan, eller kanske inte haha allt är ju relativt =)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Fint!!!!

Kram

Evanlo sa...

Men ... inget rååsa?!? ;-))
Ett jättefint kort, trots det. Liiite sugen blir man ju på stansen...

Karin PG sa...

Nope, bruttan, spetsen har du fått av mig, minsann!