torsdag, juli 14, 2011

Tjenare

Haj haj !

Det var ett tag sedan jag bloggade. Mycket har hänt jag har flyttat till västkusten igen, Göteborg :)
Har ej kvar min gamla bredbandsmailadress men om ni skriver kommentarer så kan jag maila er min andre email .. väntar på bredband från telia och lär få det snart =)

Hoppas allt är bra med er

It's been a while since I blogged. A lot has happened here, I have moved to the West Coast again, Gothenburg :)
I dont have acces to my old emailaddress at bredband.net but if you write comments so I can email you my other email ..
 
Odd and little Z is fine :)
Take care
hugs, Mia

4 kommentarer:

Chruss sa...

Men....så kul för dej och tråkigt för oss som inte bor i Götet!
Hoppas allt är väl med dej efter flytten!
Kram!

Telia sa...

Hej Mia!

Jag heter Marcus Haglund och jobbar på Telia Kundservice. Jag hoppas att du kommer att trivas med vår bredbandstjänst. Har du några frågor om leveransen är du välkommen att kontakta mig via länken nedan.

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Må utmärkt!

Med vänlig hälsning
Marcus Haglund
Telia Kundservice

Skärviknina sa...

Vännen, har du flyttat?!!! Skriv gärna till mig! Kram N.

Anonym sa...

Hoppas du får det bra på framsidan av Sverige!
Kram Bojan