onsdag, oktober 19, 2011

Telia igen

Tjing!
Tja fortfarande utan både tfn och bredband.
Telias kundservice eller vad vi skall kalla de för har skrivit kommentarer i min blogg om att jag skall kontakta dem osv.. Bra att de uppmärksammar att de har stora problem och att folk blir missnöjda med dem
 Tänk om de kunde fixa till problemen lika fort, en aning *ironisk*.
Fick räkning från Telia i dag ... precis som om att jag skulle känna för att betala den nu? Haha jag kan inte ens logga in på Internetbanken *asg* komiskt värre typ eller något .

Känns la fint att ha varit utan både telefoni och bredband i cirka 10-11 dagar denna månaden, det blir ju det om Telias tekniker kommer på fredag. Visst jag har fått en kompensation Telia har kopplat vidare hemtelefonen till min mobil.. Är jag nöjd med det? Nope inte alls. Jo de slängde in nån samtalspott på 200 kr så jag inte slipper betala alla samtal själv som kopplats vidare..
Jag kan inte sitta och ringa viktiga samtal, sitta i långa telefonköer från min mobil då får jag en ännu högre mobilräkning.
Jag skall visst ringa Telia när allt funkar igen för att snacka vidare om kompensation, tja vad som är rimligt enligt dem och mig lär ju inte vara samma.

Vad har ni haft för strul ? Fått för kompensation när det varit problem?

Tjingeling!

Inga kommentarer: