fredag, mars 14, 2014

Grattiskort - Birthdaycard with new Magnolia Tilda Pisces


Hej
Min kära mamma fyllde år häromdagen :) jag gjorde ett kort till henne, det blev inte riktigt som jag tänkt från början men hon blev glad och det är ju det viktigaste :)
Har lånat stämpeln av en vän, men den står väldigt högt upp på önskelistan och jag tror minsann jag får den med när jag fyller år.
Nåväl till kortet, mamma är född i fiskarnas tecken, och som vi alla vet älskar jag fiskar :) är himla förtjust i min fiskhörndies :)
Nåväl tabben var att använda distressdyna o mycket vatten på colorcopypappren för                                                                         få fram vatten/hav de blev inte riktigt som jag
                                                                                    tänkt mig.
                                                                                         Nedan är ett riktigt foto på lille Odd med :=)

 










Inga kommentarer: