torsdag, april 03, 2008

I-podd el Knodd?

Hola!

Rodd fixade de tyvärr inte. Var inställd på det men de är ledsamt.

Odd busade förut, han gör ju de ibland, liksom kommer i 120 knyck och blåser upp sig o stilar sig o fjollar :) sen skall han då vifta med sina slöjor o visa en sån stor o fin haj han är.

Lillebror anländer i dag, torsdag eller senast på fredag.
Han är blå, från samma uppfödare som Rodd , lär nog heta Ipodd eller Knodd eller.
Ja de skall ju rimma på Odd liksom de är själva grejen.
Odd är ju som en del av er vet döpt efter en av mina favoritlåtar som Johan sjunger
www.johanbecker.com
låt Odd little things.


Jo men jag fick ju superfina grejor av rara Ninnistumpan, Puhgardiner =) scrap o så fina fiskagrejor .. Ninni vet precis vad man gillar, såskoj men de kom före min födelsedag =)
PPD själv Ninni.

Förresten Pyssloteket har rea på papper så har ni chans stick dit vet jag
http://www.pyssloteket.se/

Hörs senare i dag
/ MP

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ipodd Klockrent!!!! :)

Tack för länken söta du! :)

Kram Anna

Anonym sa...

Nej, vad tråkigt!! :(((

Har varit sjuk hela veckan så om du har mailat till jobbet har jag inte sett det.

*KRAM*

//carina

Sofia sa...

Kramar
Tycker Ipodd är perfekt namn på nästa lilla haj

Anonym sa...

Åh, vad tråkigt med Rodd. :(

Tror absolut att ni behöver en Ipodd i familjen. :)

Kram Maria