söndag, april 20, 2008

WOW - Vi vann

Ibland så blir man chockad :D

Nog för att jag tyckte Odd hade lyckats bra med sitt kort, men att han skulle gå o vinna hela tävlingen ojoj :)


http://pyssloteket.wordpress.com/

Tja de gjorde vi bra hajen o jag :)
Nu skall vi bara lära upp IpOdd med :) så han kan vara med i nästa tävling.

Asgarvar åt Annas inlägg.. ja jag är ganska tävlingsinriktad, fast.. jag trodde att bland annat Maria skulle spöa oss med hästlängder..
Men iaf, de var skoj detta :) sen att man håller på skämta som tusan hihi ja men de blir ju så ibland.
Nåväl jag blev jätteglad och Odd simmar runt i 120 knyck och gör vågen :)

Vill ni se de käcka kortet kolla länken ovan, jag lär väl lägga in det nån dag o visa det men ja de är kortet med fiskarna såklart :)



/

4 kommentarer:

Laila sa...

Det är ett jätte gulligt kort. Ett jätte grattis till dig!
Å så måste du våga tro mer på dig själv, för du kan! ♥

Anonym sa...

weehoo jag blev nr 2 :D
Stort grattis gumman! Du kan om du vill ju- även om jag trodde att ditt amöbakort skulle vinna haha.

kram!//Eve

Åsa / Dolores sa...

Weeeeeeeeeeeee!!!!!
Grattis till vinsten, vännen. Det var du verkligen värd.
Kram Dolores

Anonym sa...

Grattis! Odd hade gjort ett himla fint kort!! :)

Kram
Maria