måndag, augusti 25, 2008

Nån gillar OSS



Dollan o Linda har gett oss denna utmärkelse tack snälla.

Då är de vår tur att ge den vidare

Reglerna är :

1. The winner can put the logo on her blog.2. Link the person you received your award from.3. Nominate at least 7 other blogs.4. Put links of those blogs on yours.5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated

** Alla på min länklista =) Sen lite speciellt till dem nedan som jag träffat / träffar ganska ofta. Men jag vill verkligen påpeka alla på mina länklistor betyder något för mig annars hade jag inte haft er där :)

Maria " Creamaria" - Sanslöst duktig tjej, kan allt typ känns det som :) o otroligt trevlig och omtänksam

Anna " PyssloteketAnna" - Alltså kolla in bruden, grymt duktig på mycket, hon gör massa knepiga grejor altrar ljuslyktor, dörrskyltar, snygga kort ja himla kreativ o snäll

Carina "Kollomamman" snäll rolig duktig gör saker såsom ingen annan :)

SkapaHobby Eva Kreativ som få och har lärt oss massor sen är hon en höjdare på att stämpla och shoppa :) och snäll är hon med

Cam - Så himla kul vi haft :) oså har hon ju Mini & BD

Ina

Laila - den garvande bradstanten :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla , du är bra "goo" du.
kram eva

Anonym sa...

Tack vännen , vad gullig du är! :)

Anonym sa...

Tack snälla gulliga du. :)