fredag, augusti 29, 2008

Trött

Det kommer la ett kort efter sömn eller så har inte orkat fota.
Hajarnas bling & pärlstuk anlände häromdagen himla käckt, :)
kan fota de med :)

Nu skall den sjuke försöka sova lite sen upp till sjukan och tja jag har apont i halsen IGEN mandlarna är svullna och så har jag feber, det är inte skoj att ha mitt imunförsvar, eh just de jag har ju inget typ.

Lille Knodd ligger och sover han har hittat ett nytt ställe nu, om man ligger precis brevid nästan och trycker sig under den ena växten så syns man ju inte ( johodå de gör man visst *fnissar*)
Oddisen ligger med och sover på favoritstället, mellan ena växten och roten, där kan han gömma sig ibland med :)

/ MP

3 kommentarer:

Laila sa...

Krya på dig nu gumman!
Du såg inte helt piggelin ut igår...

Anonym sa...

Krya på dig hjärtat!

Pippin sa...

Hej Mia Puh!
Har nominerat din blogg för en award, som finns att hämta i min blogg: pia-design.blogspot.com.

Kram
Pippin