onsdag, januari 14, 2009

Award







Här kommer den fina Awarden vi fick av Babsan o Sofia :)
Självklart ger jag tbx den, det är la så man knyter band? :)





Kriterierna för denna award är:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.

Själv skickar jag denna award till:

Anna - GRYM i alla kategorier asg
Sollan - Rolig snäll rar
Carina - Kollovakt ju o snäll och uppmuntrande o gör käcka saker ju
Michaela - rar omtänksam sanslöst duktig på typ ALLT
Henrietta - EN "görgo" duktig pysslande tjej som snart fyller år :)
Nina - MUUUUMIN o grodor o så duktig så :)
Sofia Jätterar gullig tjej som pysslar fint :) o som är småkär i Odd tror jag
Babsan - Cool, läcker kreativ duktig snäll oså får jag låna dina fina stämplar :)

+ alla andra i min länklista såklart :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snälla MiaPuh!