fredag, januari 30, 2009

Nybygge, sjuk och lite pyssel



Odds skumbo se så fint han pyntat det med lite flytväxter. Det växer på höjden :)
Varenda liten bubbla har han gjort med munnen, han borde ha träningsvärk i käften.

Här har det hänt lite tråkigheter med mig, mår , tja de kunde varit bättre men skam den som ger sig.
Febrig, hostig, värk i lederna som vanligt o ont i maggen o händerna.
Skall försöka få tag på min läkare i dag hon hade visst hört av sig o ville ha dit mig snarast så jag hoppas hon är där.

Nä nu skall jag försöka sova lite, senare i dag uppdaterar jag med ett kort och mammas kalender.

Vi har börjat med DTtjosan med, hahahihi ibland blir de icke som man tänkt sig :D

Ha de så gött!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har nåt att hämta hos mig!

kram Carina

Unknown sa...

vilken snygg bo!! *S* krya på dig!

Anonym sa...

Men vännen! Låter ju inte alls bra :( Hoppas du blir frisk snart så vi kan ses!

Vilket härligt bo han byggt, den lille

Massa kram....

Anonym sa...

Men vännen! Låter ju inte alls bra :( Hoppas du blir frisk snart så vi kan ses!

Vilket härligt bo han byggt, den lille

Massa kram....

Camilla sa...

Snacka om byggkonst.. Japp

Kramizzzzzzzzzz