måndag, augusti 09, 2010

Pysselutmaning 2010

Tjing!
Utmaning 2010 - Skapa med det pysselmaterial som jag har!

Den här utmaningen har jag sett på flera fina bloggar: Nina, Maria, Sollan och Ylva är några som också hoppat på nu.




* Jag ska skapa 30 alster :D ( vissa har satt 100 , vissa mindre vissa mer) men 30 för mig känns bra dels vill jag inte känna nån stress sen mår jag ju som jag gör med så ibland blir inget gjort alls.

* Det kan vara vilken typ av pyssel som helst, LOs, kortmakeri, decoupage, altrat, pärlor, etc.

* Jag får inte köpa mer pysselmaterial innan dessa 30 alster är gjorda. Undantag är dock lim och tejp.
Här har jag lagt till 2 undantag, promarkers hudfärger + cinnamon + Oddfärg den är snart slut o jag använder den färgen sjukt mycket.
2. Eventuellt Magnoliastämpellagning om nån jag känner skall dit innan jag gjort klart 30 alster, de finns en del där jag har på "måstelistan"

Grejen är att jag har ganska mycket papper jag borde göra mig av med så det är mest det jag skall undvika köpa på ett bra tag :)

OBS! Detta är inte en officiell utmaning utan var och en får sätta sina egna regler. För mig är 30 alster utan shopping en utmaning. För någon annan kanske det är 10, 50 eller 500.

 
Jahapp då kör vi då - jo på onsdag skall jag hämta min chalk bara den är redan "bokad"
 
haj hopp så länge
Kanske ska tillägga att denna utmaning gäller hajarna med hahaha :)

Inga kommentarer: