måndag, augusti 09, 2010

Tjing!

Haj Hopp!
Jakten på rätt sorts mat till Ippen går vidare, att han skall vara så kräsen då. Tur jag har en del kvar men redan nu har jag börjat undersöka vem som har den sortens mat. Har ringt ett antal djuraffärer i Stockholmstrakten.
I fredags ringde jag en djuraffär i Lycksele  haha, hon skulle se om hon kunde få tag på rätt sorts enligt webshoppen hade den affären den men den fanns ej inne i butiken för tillfället så håll tummarna nu då.
Annars får jag la ta bloggläsarna och facebook till hjälp

Maten JBL Novo Grano Color
det behöver inte vara nån klickburk el nåt.. bara det är den sorten
http://www.fiasbutik.com/index.php?page=shop.product_details&product_id=3000&flypage=flypage.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=1

Det är just Fias butik jag kontaktat som skulle se hur fort de kunde ordna maten.

Tjing så länge!

Inga kommentarer: