torsdag, april 26, 2007

2 kort



Tjenare!


De små tassarna har varit riktigt usla så de har inte blivit så mycket gjort.

Fick klart Lottas kort, hon fyller ju år på fredag.. De är de turkosbruna kortet som visas i dag. Tack AnnikaE för tipset om varit jag skulle placera grattiset :)


Sen blev de ett kort till, ett lila bara för att.. vet inte om jag skall trycka på mer dekorationer på det eller om jag skall låta det vara såsom det är nu, tycker de är ganska rart faktiskt :) men kanske lite klent, hrm..

Var ju tvungen när jag fått den söta kaninen uppstämplad, var jättesugen på att inhandla den stämpeln men har inte gjort det än.. hihi men de kommer var så säkra.
Nu skall jag fortsätta färglägga motiv, det är skoj det.


Carina, nu hade du något att läsa ju :) hihiih, ring om du har trist =)




Ha det gött, lämna gärna kommentarer i gb :)
/ MP

8 kommentarer:

Annika sa...

Så jättefina!! Du är ju en mästerpysslare nu du! Kramis!

Karabara sa...

Hej Mia!

Vilka fina kort du har gjort!
Önskar att jag hann lite sådant jag med!
KRam Karin

Laila sa...

Oj, oj, oj vad jag gillar det lila. Båda är fina, men just det lila... Lår det vara som det är för det räcker perfekt.
Du ska sträcka på dig, Mia. Du kan!

Anonym sa...

Fina kort! Man borde slänga upp några i ens egen blogg med... Jag har mailat ju! Men ring om du vill :)

Koy sa...

Jättefina kort!
Verkligen härliga färger på det lila:-) Så det finns Penny Black som du inte äger ännu? *s*

Kram

Jenny sa...

Skitsnygga kort Mia! Jag blev helt förälskad i kaninkortet. Vad duktig du är - och vad mycket du pysslar! Själv kämpar jag för att hitta inspirationen ibland.
Kram/Jenny L

Anonym sa...

Superfina kort du har gjort!
Det med kaninen var bara så jättefint. Du är jätteduktig!

Kram/busan73

Anonym sa...

... men så fina de blev. Visst är kaninen sööööt!! :-)
Den har jag använt mycket kan jag tala om, jag lovar - du tröttnar inte på den. Jag skickar dig mer innan du hinner köpa en egen om du vill?
KRAM
/Carina