söndag, april 15, 2007

Ett kort



Tja

Inte lätt med dessa skithänder men iaf, ett kort blev de gjort i helgen + en annan sak som jag inte kan visa riktigt än men de kommer =)
Min nya hängelstämpel, färglagd med distresser, och sen är de lite stickles på de gula och lila sticklesprickar.. käcka primablommor har vi med använt, pappret kommer jag inte ihåg vad de var för märke men jag gillar det =)
Detta kort lär dyka upp någonstans inom kort.

Borde la testa mina nya stämplar med nån dag, oj oj.. de ligger flera PB som jag inte hunnit använda än och så några såna där konstiga artstämplar och 2 olika blommor :)
Nope nu skall jag moffa vidare :)
Ha det gött!
/ MP


4 kommentarer:

Frusvea sa...

Artstämplar är inte konstiga, bara vackra och coola :D
Jättefint kort Mia !!!
Attans händer som alltid ska krångla *muttrar* Men skönt att du kan pyssla lite iaf :)
*kram*

Anonym sa...

Superfint kort vännen! Härlig färg, jag älskar lila :)
Kram Annelie

Annika sa...

Jättefint kort! Jag postar lite mönstrat i veckan! Kramis!

Karabara sa...

Vad duktig du har blivit Mia!
Jag är så stolt över dig!
Kram Karin