torsdag, november 20, 2008

Hajarnas uppdrag fortsätter












Ja ni som spänt väntar på att få se Odd & Knodds uppdrag får vänta lite till men vi har smakprov minsann...
Jag kan ju säga att grabbarna hjälpt till ofantligt mycket med detta.


Det började ju med att vi fick en sån här kartong.. Gör något sa Anna.


Ni som följt bloggen har ju sett vad de små hajarna funderat o haft sig.




Precis som professor Baltazar simmade de runt o tänkte o tänkte.. asgarvar ja jag är trött.




















3 kommentarer:

Karina sa...

Hej!!! Läget?? Ingen blir gladare än jag om du länkar. Jag lovar att jag ska lära mig länka och länka till dig så fort som möjligt!!! Ha en bra dag och hälsa hajarna!

Camilla sa...

Hej hajmamman.
Hoppas allt är bra!!
Ser ut som något med havstema.. Från dig??? Oväntat *fniss*.
Ha det gott vännen! Och knacka på glaset till hajarna från mig:).

Kram kram

Sofia sa...

Hajarnas projekt ser spännande ut. Har du något bra tips på sida där man kan läsa mer om vad som behövs/hur man sköter hajar? Funderar på att ge dottern en haj.