tisdag, februari 17, 2009

Moffar lite



Moffar lite = grejar lite :)


Har ju några kort som måste bli klara sen fyller lille P år på onsdag.


Tänker ringa Katarina i dag, känner ett stort behov av att träffas o få gosa med Texas, lille bebisen :) Skall kolla om vi kan träffas nån mer dag så P kan följa med o fota Tex o mig :D hihi.

Dagens kort, ett kort en kompis beställde.. En av mina gamla Penny Black stämplar, inte så vanlig skoj :) hihi.

Annars är ganska orolig inför provresultaten, får la besked denna veckan tror jag.
Planer denna veckan onsdag - P fyller år, Torsdag sjukan.

Nä läge att gå och lägga sig.

Ha en himla käck dag

6 kommentarer:

Camilla sa...

Vilket gulligt kort!!!
Det var verkligen sött!

Ha det bra vännen.

Kramizzzzzzz

Anonym sa...

Såååå snyggt! Jag fixade den där boken från Biltema förresten! Jag håller tummarna för dig om provsvaren. Kjamisar...

Laila sa...

*håller tummarna*
Hoppas verkligen du kan få någon hjälp utifrån provsvaren! Det behöver du verkligen... ♥

Du funderar inte på att sälja just den här stämpeln? ;-)
Här finns en spekulant i såna fall!

Kortet var jätte gulligt gjort, Mia!

Åsa / Dolores sa...

Åååh vilket fint kort!!!
Kram Dollan

Vixen sa...

Supersött kort! Vad är det för stämpel? Jättesöt.

Anonym sa...

Supergulligt kort! :)