måndag, maj 24, 2010

Några alster jag gjort - bröllopstema


Tjing!
Nono inte mina egna saker, utan jag gjorde några grejor till Skrotboken, där har vi haft BRÖLLOPSTEMA: :)
kolla här  .
Vi gjorde några alster till själva "festen" .


Först gjorde jag en placeringskortshållare, av ett styrolithjärta som jag skar en skåra i .. sen på med lite akrylfärg, distresser o några blommor. Skar till ett placeringskort men skrev inget namn på.
Gjorde även en meny samma stil som placeringshållaren, lite romantiskt och rart kanske :)
Sen blev det en gästbok med :) samma stil &färger på den med :) tycker ju om när det matchar :D
Mycket av materialet jag har använt går att köpa på Pyssloteket . Bland annat den fina hjärtstansen -  boken jag altrat, blommor och  bling :)

 Som alltid det är jätteskoj att veta vilka som är här och läser så en kommentar eller några gör mig jätteglad :)
tjillevIppen :) haj o godnatt åter om några timmar.



2 kommentarer:

Ann Parknert sa...

Åh så tjusigt!!!

Malin ~ Lillpiga sa...

I like menygrejen du gjort! :)