onsdag, maj 26, 2010

Tim Holtz - Girls rules

Haj Haj!

Nu har kortet blivit publicerat i Skrotboken se här  och det har även nått mottagaren så :) nu kör vi.
Skrotboken hade tema med fokus på lås :) o johodå ett litet hjärtlås har jag allt med på kortet .

Stämpel - Tim Holtz Girls rules *rådiggar*
Blommor - utstansade med Tim Holtz  tatterd flower dies * rådiggar även den* en satte jag en mullberry ros  i mitten.
Halvpärlor, sidenband, lite spets, lite distressat, en pärlnål, skelleton blad, lite tyll o lite stickles sen var de la klart :) just det och vårt hjärtlås :D
Mönstrat papper - ojoj Melissa Frances tror jag :)

Tim Holt diesen har jag köpt på Pyssloteket likaså den gulliga säkerhetsnålen som jag hängt hjärtberlocklåset i.
Tjing så länge.. haha håll i er för nån dag denna veckan ska jag försöka mig på färgglatt =)
Kommentarer - Ja tack :)

5 kommentarer:

Carola sa...

Läckert! Jättesöt stämpel :)

Anonym sa...

Tack sötaste du för din gulliga kommentar, det värmer massor! =) Fantastiska alster du gör själv måste jag säga, jag hälsar på igen..

Ha en skön dag, kramar Ulrica

Evanlo sa...

Du har fyllt på med en hel massa fina grejjor!
Ses vi ikväll?

Jeanette Wallén sa...

Jättesött kort - den där stämpeln är ljuvlig!! :D

Malin ~ Lillpiga sa...

Jättegulligt kort, Mia!