måndag, november 30, 2020

Stamperia Arctic Antarctic och Studio Light Ticket Dies - Winter card

  Hej hej

Stamperia har kommit ut med ännu ett underbart block, Arctic Antarctic ni hittar det här:

Jag har gjort ett kort med de vackra pappren samt använt dies Ticket Studio Light Stencilsl99  ni hittar diesen här



Jag är väldigt förtjust i Studio Lights olika formade dies, det är ju skoj att göra lite annorlunda kort i bland.
Jag listar längst ner i bloginlägget vad jag använt mer exakt till detta kortet.


Jag har använt följande  ;
Linnen Cardstock vit
Linnen Cardstock blågrön
Nellie Snellen God  Jul Dies
Stamperia  Pappersblock 8x8 
Bilden på isbjörnarna är i blocket ovan
Pärlband
Under bilden har jag använt en ramdies från Noor Design


Gå gärna med i Gruppen Skapat med Scrap o Hjälp på Facebook
och i gruppen Scrap o Hjälp säljer;


Ha det gott

Inga kommentarer: