fredag, oktober 27, 2006

Det blev ett kort .. :)


Hejsan Hoppsan!

Mitt i natten, lille P sover sött.. Odd har bäddat in sig i en växt och lille Junior Todd ligger och halvvilar och tittar på mig :)
Var ju på Skapa Hobby i dag, de är så himla trevliga där, rekommenderar verkligen den affären :)
Blev lite smått & gott inhandlat bland annat en pink cat stämpel som jag föll pladask för.
Trött som en gnu när jag kom hem och jätteont i händer,öron och hals.. Så jag käkade bara lite sen gick jag o vila en sväng.
Jo jag gullade med Odd & Todd med såklart :)

Vaknande upp och ville så klart testa den lille katten så här blev det, får se om jag slänger på något mer jag vet inte riktigt.. men visst är katten läcker :)

Ha det gött därute!
MP

4 kommentarer:

Linda (BlueEye) sa...

Riktigt läcker katt. =)
Blir lite sugen på nya stämplar jag med ju.

Kram!

Jenny sa...

Vilken gullig stämpel! Jag tycker du kunde färglägga tex presentsnöret eller nån annan liten detalj, så att stämpelmotivet framträder bättre?
Jättefint kort annars.

Kram/Jenny L

Koy sa...

Jättefint kort! Men som Jenny säger lite färg någonstans på katten eller så. Du kan ju måla luvan och presentsnöret i mörkare blått? Kanske med Twinklar ;-)

Jag älskar blått så du gjorde ett bra färgval :-)

Kramis Annakarin

Anonym sa...

Jättefint kort och Pink Cat stämpeln är ju sååå söt :-)

Kram