söndag, oktober 22, 2006

Söndag -- fnulat lite


Hej!
Sådär , i dag har jag legat och läst en del.
Satt och gick igenom en del av mina scrapprylar förut, det finns ju en del att titta på.
Himla mycket rosa är det, haha o många brads och ändå så tycker jag oftast att bradsen är för fina för att användas..
Gick igenom några mappar med papper, hittade en del mönstrat som jag borde försöka mig på att använda, jag tycker det är svårt med mönstrat papper.

Färglade några motiv förut, så vi får la se om jag kan få till något käckt :)
Satt och glodde på alfabet förut, tja det är ju billigare att köpa dem utomlands så så får de bli när de nu blir tyvärr inte än..
Stansade ut lite med tången förut, i morgon skall det grejas.
Tanken är att minst 20 julkort skall vara klara denna veckan, hihi.. sen får vi la se hur fina de blir.. Mia 5.5 år :)

Ha det gött därute och ta ingen skit!



2 kommentarer:

Linda (BlueEye) sa...

Snart är det online...eller börjar den idag?
*lite smått senil*

Kram Linda

Linda (BlueEye) sa...

Glömde tillägga att då ska vi göra julkort så det ryker.

Finns nåt bra....Ernie blir glad när det är Online....då får han sitta massor vid datorn. *hihi*

Kram Linda