söndag, oktober 22, 2006

Helgen


Hej!
Det har varit ganska lugnt här, jag blir sänkt av antibiotika så..
Fredagen tillbringades först i väntrummet hos doktorn i 2 timmar sen blev de lite provtagning och nya mediciner..
Febrig, snorig, hostig, men de går la över.

Har inte gjort så mycket denna helgen, ett regnkort och ett krya på dig kort, det ena kortet råkade jag klistra igen innan jag fota det.. Regnkortet vet jag inte om det är helt klart än så.. Har legat och kollat igenom diverse tidningar för att se om man kan få några nya idéer. Idéer finns det ju gott om men att liksom få till det, tja de är inte lätt alla gånger.

Nu är det filmdags här.

Bild på Lille Todd Junior :) mitt söta blå barn.
Snart är det mässa :yeah:

1 kommentar:

Linda (BlueEye) sa...

Har du fotat regnkortet än?

Nyfiken....

Kram