måndag, september 08, 2008

Anna har en tävling

ANNA har en tävling, allt plankat från hennes sida :)
TÄVLING! Vill du få en scrappad sida?4 September, 2008
Vill du att jag ska scrappa en sida av ett av dina fotografier?
Kanske tycker du att det är svårt att scrappa själv, vill ha inspiration eller bara tycker det är kul att någon annan scrappar ett av dina foton?
Lägg upp bilden du vill ha scrappad i din blogg och länka hit till mig.
.Jag går in och kikar på alla bidrag och väljer ut ett foto att göra en scrapbooksida av. Självklart skickar jag sidan till dig sedan.
Bland alla inskickade bidrag lottar jag också ut en valfri kurs eller inspirationskväll på Pyssloteket (värde 200-250 kronor). Använd den själv eller ge bort till en vän. Bor vinnaren inte Stockholm och eller inte har möjlighet att komma på kurs så skickar jag i stället ett pysselpaket på posten.
Jag vill se ditt bidrag senast vid midnatt måndagen den 8:e September. På tisdag ska tävlingen avgöras (om det kommer in bidrag dvs, hehe)

Inga kommentarer: