tisdag, september 23, 2008

Utmaningar

Milla och jag har tänkt att utvecklas asg.. ja iaf testa lite nytt så vi kör lite utmaningar. Nya vikningar och uppslag.
Milla är jätteduktig o rar :) vi fick ett så himla gulligt litet album av henne, skall snart fota det o slänga upp bild i morgon eller så :)

Sen måste jag sätta igång och scrappa igen, har ju mängder med foton på hajarna =) tja på annat med förvisso som skall scrappas.
Händer annars?
Tja jag har färglagt en del motiv... tänkte testa på ett waterfall kort, men vet inte om det är krångligt ser det för taskigt ut har man ju alltid något att garva åt :D

Oddisen ligger och vilar och lille Knodd försöker få uppmärksamhet, han plaskar och blåser upp sig o leker farlig haj :)
Nä läge försöka få till ett kort :)


Jo oså en fråga då :)
Fick ju en kommentar som gjorde mig så himla glad kopierar in den
"Anonymous said...
Måste säga att efter att ha tittat igenom en del av din blogg säga att du har en helt underbar humor och personlighet. Först fattade inte jag vad du menade med allt fisk o haj snack men nu gör jag! Fortsätt med ditt skrivande för jag kommer att besöka dig ofta nu. Du räddar min morgondag!!! Jag har tyvärr ingen egen riktig blogg för jag är helt dum i huvudet när det gäller datorn. Men jag är en hängiven scrappare. TACK"
Vem är du? nyfiken ju :) o tack snälla för dina ord.

5 kommentarer:

Anna sa...

Det var fina ord! Hoppas du hittar den rätta "ägaren". ;)

Imorrn postar jag firrar till dig! :D

kram
Anna

Camilla sa...

Ja, det var gulligt sagt. jag hoppas åxå du får rätt på den som ligger bakom orden. Det är nog många som tycker så men inte sätter ord på det:).
Har PMat dig en länk med superbeskrivning på vattenfallskort. Kul att få så gulligt sagt om mig i din blog.. *rodnar.

Vi hörs kanske senare??

Kram kram

Cornelia sa...

Hej svejs!
Såklart att du får länka till mej och du... tack för att du gav mej länken till dej! Den har jag inte haft förut. Finns inte på Hobbyhusets forum iaf...

Härligt med såna kommentarer, som du fått! Det gör det ju så mycket mer motiverat att hålla på med sin blogg... det tar ju ändå lite tid ibland. Men kul är det!

Ha en härlig tisdag!

Pippin sa...

Det var jättegullig kommentar du fick. Och jag måste hålla med, jag gillar också din humor och ditt speciella sätt att uttrycka dig. Jättefina kort du gjort! Jag gillade jultomtekortet med krackelering. Fast jag är ju juloman.

Anonym sa...

Håller med! :)