onsdag, september 17, 2008

nähädårå

ibland blir jag så oerhört ledsen o tar åt mig av allt.
Jag vet inte om det är mig det är fel på?
Ja jag skulle iväg o pysslat i dag med Dollan o Mien, jag är fortfarande sjuk och hostar så jag spyr, har feber och är genomtät .. min astma är sämre och likaså allergin doktorn tyckte jag skulle hålla mig väldigt lugn.. Har bokat av ögonläkaren/optikern för jag får inte ens i linserna i ögonen..
Och så skulle jag som sagt iväg, självklart blir det ju inget av det men ibland undrar jag om folk förstår hur det är att ha det såhär?
Jag stannar inte hemma för skojs skull, om nu nån trodde det? Ibland undrar man..
Nä läge att moffa lite. uppdaterat med bilder sen

4 kommentarer:

Unknown sa...

Snoriga hälsningar från oss! Ibland (oftast för mig) när man inte är frisk och planerar, kan man inte planera till 100% för antingen har man blivit krassliga igen och kan helt inte göra det man planerat...men riktiga vänner förstår det! MAssor av kramar

Anonym sa...

Fy vad jobbigt vännen!

Krya på dig!

Puss och kram

Anonym sa...

Kram på dig! Jag förstår att det måste vara riktigt jobbigt att inte kunna göra som "man vill" utan vara begränsad av sin sjukdom.

Men även om det är svårt så är det ju inte ditt fel utan så stå på dig!

//Linda

Åsa / Dolores sa...

Det kommer fler tillfällen att pyssla med mig, det vet du! Närhelst du vill så kan jag! :D
Krya på dig vännen.
Kram Dollan