tisdag, maj 29, 2007

Kort & tjöt & Kurs



Tjenare!

I går var de kurs, papperspåsealbum, himla käckt :)
Tänkte inte visa mitt förrän det är klart, så ni får hålla ut en stund till :)


Fick klart ett kort förut som jag postade till en vän, hoppas den diggar det *fnissar*


Mamma blev jätteglad för sitt kort, skoj :) Hon frågade om jag ville göra några till henne framöver o de gör jag såklart gärna.

Har inte gjort klart Pålles studenkort än måste kolla när och så först fast de är nästan klart hihi men men Petras är iaf klart och postat :)



Ha det gött!
MP

3 kommentarer:

netha sa...

Pb stämplarna är så fina, och pappret du har under det första kortet idag var fint, vet du vad det är för papper?
Det andra kortet var med fint fast du vet ju vad jag tycker om dessa stämplar. :-)

Laila sa...

Åh det översta kortet är bara så gulligt! Vilket fint jobb du gjort med det. :-D

Karabara sa...

Jag säger som Laila att jag verkligen gillade det översta kortet! (Det andra oxå naturligtvis ;) )
Kram Karin