torsdag, maj 17, 2007

NY KAMERA :)



Tjenare!
Jajamensan, nu så äntligen :hurra: jag har shoppat mig en ny kamera :)

Olympus 18 gånger zoom *fnissa* mina satans händer fixar ju inte en systemdigalkamera så då får man ta de man klarar av och denna är grym *yeah* Fotade P som håller i min nya kamera :)


P och jag var ute o lekte lite i dag, var mest P som fotade med den nya men jag tog några bilder med den nya :) fast hade den gamle med hihi.
I morgon skall vi ut o fota igen, så himla gött nu när man har 2 kameror som är bra, då slipper vi slåss utan båda kan fota..
Ha en käck helg / MP

9 kommentarer:

Anonym sa...

vad roligt med en ny kamera. själv håller jag på att lära mej skolans videokamera denna helg

Lotta sa...

Härligt med en ny kamera.
Bra bilder blev det ju också :-)

Kram l8

Frusvea sa...

Grattis till nya fina kameran :)
Och vilken underbar blombild - den gillar jag och hade ju passat bra i mitt nästa projekt att scrappa blommor :) Ska bli spännande att se fler foton nu från dig tösen!
*kram*

Annika kort & gott sa...

Grattis till nya kameran! Önskar så att vi skulle slåss om kameran här hemma, ingen av oss gillar att fota, men båda älskar att se på kort... *suck*

kram Annika

Koy sa...

Grattis till er nya kamera!
Ser fram emot många fina foton nu :-)

Kram AnnaKarin

Karabara sa...

Härligt med ny kamera, och kul att se din stora viktnergång!
Kram Karin

Anonym sa...

Haha, jag SA ju att ditt kort skulle komma med på Kort i Fokus, tänk om du skulle ta och lita på mig någon gång!!

Laila sa...

Härlig tulpan bild! Är det dags för en "fotosafari" snart?

netha sa...

Härligt med en fin kamera, nu blir det mycket fotat och sedan scrappat, det ser vi ju fram emot.
Ha det gött.