torsdag, maj 31, 2007

Nya brillor o grodkort



Tjenare!

Så fick jag då mina nya brillor i dag. Hrm vet inte vad jag skall tycka än riktigt men enligt P och de som sett dem är de mycket klädsamma *fnissar* tja allt klär en skönhet eller inget missklär en apa, de beror la på hur man ser det =)


Fick en ide i går på ett kort som jag moffade till. Visst är min PB-blomstämpel rar, den diggar jag :) jaaa grodan är med PB, har bara en PBgroda än så länge *fnissar*
Nå väl jag hade ju redan stämplat upp blommorna innan så jag fick trixa lite, målade lite bakgrund hihii, sen skar jag mönsterpapper o satte ovanpå, oså grodan grodan med 3dkuddar.
Vet inte om de blev så käckt men lite, tyvärr strulade tassarna så de blev som de blev på ena sidan men men..


Lille P har beställt ett kamerastativ till mig *woot* himla rart :)


Gick ok på sjukan, jobbigt var de men äsch tar de privat sen i stället.

Ha det gött o var rädda om er!

8 kommentarer:

Annelie sa...

Jättefint kort som alltid! :)
Och vad kul med nya glasögon, men det tar ju ett tag innan man vänjer sig!
Jag har haft mina nuvarande i typ 4 år och jag är allt bra sugen på nya bågar iaf men har inte råd.
Kram Annelie

netha sa...

Glasögon är kuligt, man blir ju en helt annan. :-)
Ja det finns väl en hel del grodor i PB med va? Du har väl alla igelkottar nu. :-)
Fint kort.
kramis

Jenny sa...

Vilken jättecool groda! :)
Och glasögonen blir man ju inte så lite nyfiken på nu ju. Bilder, bilder!
Kram/Jenny L

Anonym sa...

Sur blir jag om vi inte får se Dina nya glasögon (självklart ska Du ha dem på Dig!).

Fint kort - Du är så duktig!

Fredrica

Anonym sa...

Gulligt kort.
Nu fattas det en bíld bara på dig i dom nya glasögonen.
Anna-Lena

Annika sa...

Supersött kort!! Och jag vill minsann se foto på dig i de nya brillorna! Så det så! :-) Kramis!

Annika kort & gott sa...

Man kan väl inte tala om att man har nya glasögon utan att visa upp sig iklädd dem?!

Kortet är finfint!
kram Annika

Karabara sa...

Jätte fint kort! E dock nyfiken på hur du ser ut i glasögonen!
KramKArin