lördag, mars 01, 2008

Mässan



Hej Hopp!


Mässan har besökts, Syfestivalen alltså.


Mådde verkligen skunk så de var ingen höjdare, satt mest. Hämtade de jag förbeställt av Mians, fixa 2 amöbor på Skapa som jag får i födelsedagspresent.. en minitote likaså den födelsedagspresent, och sen blev de några texter från Inkido, oj vad jag diggar dem :)





Hann typ säga hej till Carina, sen kände jag att jag var spyfärdig o det bara dunkade i händerna så de var hög tid att åka hem och inta sängläge.. Låg väl vid 15 till 23.50 typ, helt däckad mer eller mindre. Var uppe och matade Odd & Rodd, o talade om att de var världens bästa fiskbarn :)

Tack snälla rara MiaO för skjuts o allt.

Träffade en del pysslingar, så de var ju trevligt :) önskar bara jag mått bättre i dag så jag fått sett mer o gjort mer men det är ju så det är att vara sjuk, blä.

Jo just, Odd fick ett sååå snyggt kort av Carina, för Oddisen har ju fyllt år fotar det o lägger in i morgon :)

Nåväl, ett kort jag gjorde med min dies jag fick i present av SKAPA förra veckan, gissa om jag älskar den :)
Mot sängen igen, i dag är de eventuellt Lindex en snabbis för att införskafffa en blus jag blivit förtjust i, även del födselsdagspresent.. vågar nog inte vänta så länge till tycker deras kläder tar slut så fort ju.

Ha en käck helg
/ MP

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Linda (BlueEye) sa...

Läckert kort! =)

Annie sa...

Tråkigt att höra att du är sjuk, Mia!! Krya på dig! Fint kort förresten - den där diesen var ju som klippt & skuren för dig! (visst vad jag vitsig nu..?)

Kram,
Annie

Elina sa...

Jag såg att du hade ont, det var dumt! Synd att värk aldrig kan komma när det passar, när man ända är hemma och bara har tråkigt typ. *kram*

Catherine sa...

OMG! ADORABLE!