söndag, mars 16, 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sari och Dolores. Här kommer mina svar:

1. Gör du kort eller scrappar?
Just nu, mest kort men skall scrappa mer.
2 Favorit färg som du gärna använder?
Rosa såklart
3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Svår fråga, gillar ju Prima, Chalks, brads, stickles, mm
4 Vilket är ditt bästa köp?
Oops, det är en del faktiskt men måste jag välja så tror jag nog de blir min Fiskars skärmaskin, CBn och min Tote ally
5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Jajamensan klart det gör :) en hel del stämplar som jag inte gillar..
6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Stämplar: Penny Black, Magnolia, fiskstämplar,
7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? jo Simply card and Pappercraft
8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
Jo flera stycken
9. Vad/vem inspireras du av?
Allt möjligt, Odd & Rodd, annonser, reklam, andra pysslare osv.
10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
De Magnoliastämplar jag önskar mig + nån ny cool fiskstämpel.

Jag väljer att utmana Ninni och Ina

1 kommentar:

Mary Bennett sa...

Hi Mia,
This is Mary Bennett from Florida and I sent your Feb. RAK card late as we had some upsets like illness and computer problems but wondered if you got your card finally???
Thank you and have a super day,
MAry