tisdag, mars 25, 2008

DAGEN efter









Tjenare!



Det känns ju inte riktigt som dagen efter nu men iaf. Det är flera som tjötat o vill veta vad jag fått.

Så vi tar de lite försiktigt såhär :
NasseLina hade råskickat grejor till födelsedagsbarnet, superfina blommor flera olika primasorter, Puhstämpel,delfinstämpel, färg o massa käcka saker tack snälla rara. Sen vet jag att de är några till saker postade *fnissa*



Pia utökande min Puhsamling tack snälla rara Puhsaker jag inte hade :) o för de käcka kortet :)









* Carina, fiskkollotanten=) köpte ett superfint album till mig :) bild kommer




* AK, megamassa tack för skitsött block med Chihuahua på:) en ny Amöba hurra, o läckra blommor o brads. o ett otroligt sött kort :)















Linda, Blueeye fick jag presentkort på en kjol jag spanat på :) den skall införskaffas i morgon tack snälla :) bild kommer + en valfri magnoliastämpel ( de blev Edwins stad) hurra tack snälla:) ( via pyssel.net swappen)

Maria, Creamaria hade gjort ett så läckert kort och skickade jättefina blommor o brads, kamerabatteriet banga ur men bild kommer. Tack snälla rara.

Efter sömn uppdaterar jag med swapp- presenterna :) + resten

Tack tack så länge :) nu laddas kamerabatterierna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

oooh! Har du fyllt år vännen?! STORT GRATTIS i efterskott!! *kramar om massor*
Vad mycket rolig post du fått!!
Nu har du å göra ett bra tag framåt!! =D
Många kramar Petra

Mia sa...

Vilka härliga paket du fått!
Väntar med iver på resten nu... :)
Kramisar, vi ses på lördag!

Sofia sa...

Grattis i efterskott, det var mycket härliga paket du fått.

Ann Parknert sa...

Inte för att jag vill vara SÅN eller nåt men jag grattade faktiskt dig i förskott som du kanske minnns. puss puh dig :-D