måndag, november 13, 2006

Helgen


Hej!
Helgen har varit lugn. Jag har vilat, läst och sovit.. Allt för att bli bättre från den elaka förkylningen eller vad de nu är. Antibiotikakuren är ju slut men jag är lika risig igen, så de blir la till att ringa doktorn i dag.
Nåväl efter mycket om o men så blev det en ny jacka idag.
Jag vet inte hur många affärer vi rände in i men det var en hel del..

Sen är man ju lite "smartsnål" nu med, vill inte lägga för mycket pengar på en jacka som jag vet kommer vara för stor nästa säsong.
Såg en grymt snygg jacka inne i en sportaffär 6 700 :- eh nä den blev det inte.
HM hade inga som jag gillade, Kappahl hade "kärringjackor", Stadium hade snygga men de som var snygga var ju Peak o sånt..

Tja vi hittade en till slut för 800 :- som var ok, jag gillar den men P tyckte la sådär.. så vi får la se, nä tyvärr var den inte rosa :/ Den hänger iaf i hallen just nu :)

Vi städade hos Todd Junior förut, så nu har den lille ny sand och så rent och fint så, tog mig ett allvarligt snacka med honom att det vore uppskattat om han inte bajsade i den lilla växten för de var så svårt att få bort skiten, blir spännande o se om han förstod det?
Mina små fiskpojkar är ju ganska kloka så..
Skulle fota en jättefin bok jag fått, men har batterierna på laddning nu men den åker upp i morgondagens blogg :)
Dagens bild, uppladdad med sämre upplösing och förminskad & beskuren men iaf en blomma jag fotade i somras :) gillar bilden

Ha det gött därute

Inga kommentarer: